Printre întrebările pe care le primim constant, fie pe Facebook sau pe canalele de asistenţă afiliaţi/advertiseri este de ce sistemul Profitshare are uneori așa numite desincronizări sau diferențe în ceea ce priveşte raportarea numărului de click-uri între platforme.
Astfel, sunt situaţii în care mediile şi instrumentele de promovare ale afiliaţilor raportează un anumit număr de click-uri iar în platforma Profitshare este un număr mai mic sau mai mare de click-uri.
În primul rând, trebuie să spunem că numărul de click-uri este pur un indicator statistic iar înregistrarea de cookie-uri este separată.
Înregistrarea de comisioane nu este dependentă de numărul de click-uri afișat în platformă.
La orice accesare a unui instrument de promovare Profitshare de către un browser/sistem care permite înregistrarea de cookie-uri, sistemul va plasa un cookie de fiecare dată.
Oferind ca exemplu, este posibil ca în platforma Profitshare să fie raportate 10 click-uri pentru o anumită perioadă dar în fapt să se fi plasat pe device-urile utilizatorilor 12 cookie-uri de tracking.
În ideea de a oferi statistici cât mai precise, folosim un modul de sistem anti spideri. Acest sistem are rolul de a ignora în statistici click-urile date de către roboţi de indexare sau sisteme automate care navighează pe internet şi pot interacţiona cu link-urile de promovare ale afiliaţilor. Este foarte posibil ca sistemele de raportare Profitshare față de sisteme de raportare de tip third party (Analytics, AdWords, Facebook Ads șamd) să interpreteze în alt fel clickurile date de către boți și astfel să apară decalaje în raportare.
Click-urile date de către spideri în sistemele Profitshare nu sunt ignorate de tot, însă acestea nu sunt afișate în platformă, ele fiind păstrate în logurile noastre.
Comentarii
0 comentarii
Vă rugăm să vă autentificați pentru a lăsa un comentariu.