EPC-ul este un indicator statistic mediu asupra castigurilor medii obtinute la 100 click-uri trimise.
În cadrul platformei Profitshare - secţiunea Advertiseri este listat EPC-ul orientativ al fiecărui advertiser.
Valoarea EPC-ului afişată lângă un advertiser reprezintă câştigurile medii din comisioane aprobate obţinute la 100 click-uri trimise prin intermediul platformei de către toţi afiliaţii Profitshare care au promovat acel advertiser.
Valoarea EPC-ului este calculat luând traficul total din ultimele 90 zile către acel advertiser în raport cu valoarea comisioanelor aprobate obţinute în acelaşi interval de timp.
Având în vedere că indicatorul ia în calcul strict valorile comisioanelor aprobate, advertiserii care au o durată medie de procesare a comisioanelor rapidă pot avea un EPC mai mare în condiţii de rezultate asemănătoare cu un alt advertiser datorită decalajului de la înregistrarea şi până la aprobarea comisioanelor.
EPC-ul din Profitshare afişat lângă un advertiser reprezintă un indicator global de performanţă al tuturor afiliaţilor şi în niciun caz nu trebuie luată ca o garantare a unor venituri pentru anumite click-uri.
EPC-ul este cu atât mai relevant cu cât tot mai mulţi afiliaţi promovează un anumit advertiser. Valoarea este actualizată o dată pe zi pentru fiecare advertiser.
Comentarii
0 comentarii
Articolul este închis pentru comentarii.