Marketingul afiliat este o formă de promovare online (marketing online) care se bazează exclusiv pe modelul CPA, adica Cost Per Acțiune.
În marketingul afiliat, un magazin sau prestator de servicii numit advertiser răsplătește persoanele înscrise într-un program de marketing afiliat (denumiți afiliați) pentru fiecare acțiune efectuată în beneficiul advertiserului (denumită conversie).
O conversie poate să fie o vânzare, completarea unui formular, abonarea la un newsletter sau orice altă acțiune de marketing măsurabilă, stabilită în avans de către advertiser.
Astfel, afiliaţii câştigă comisioane în bani pentru fiecare acţiune recompensată de către advertiser.
De regulă, comisioanele pot fi un procent din vânzări sau o sumă fixă pentru vânzare sau acţiune.
O platformă sau reţea de afiliere precum Profitshare funcționează ca un intermediar, oferind o soluție rapidă și eficientă de a câștiga bani pentru afiliați și de promovare și marketing pentru advertiseri.
În cadrul platformei de afiliere Profitshare vei regăsi advertiserii pe care îi poţi promova, şi de asemenea reţeaua de afiliere asigură tehnologia pentru ca afiliaţii să poată lucra cu advertiserii şi a ţine evidenţa tuturor acţiunilor recompensate.
Ce metode de promovare folosesc afiliaţii?
Metodele de promovare folosite de afiliați pot să includă publicitatea prin afișarea de bannere în website-urile lor, publicarea de articole, review-uri, recomandări sau alt fel de conținut, publicitate în cadrul campaniilor pay-per-click (ex. Google AdWords), publicitate în cadrul rețelelor sociale s.a.
Comentarii
0 comentarii
Articolul este închis pentru comentarii.