La fiecare accesare a unui link de afiliere, pentru contorizare exacta, fiecarui vizitator i se seteaza un cookie. Fiecare cookie este setat cu o perioada de valabilitate, iar in marketing afiliat advertiserul defineste perioada de valabilitate a cookie-urilor, in acelasi mod in care defineste valoarea comisionului acordat.
Perioada de comisionare (sau de valabilitate a cookie-ului) este un indicator foarte important pentru ca defineste perioada in care afiliatul va fi comisionat, din momentul interactiunii vizitatorului cu linkul de afiliere.
Chiar daca vizitatorul acceseaza o singura data linkul de afiliere, afiliatul va primi comisioane pentru toate comenzile efectuate in perioada de valabilitate a cookie-ului.
Dupa expirarea cookie-ului, afiliatul nu va fi recompensat pentru promovarea realizata.
De asemenea, trebuie tinut cont de faptul ca vizitatorul poate avea in acelasi timp un singur cookie de la un afiliat Profitshare, pentru un anumit advertiser. Daca vizitatorul interactioneaza cu linkurile de afiliere Profitshare ale mai multor afiliati, se va considera doar ultimul afiliat. In plus, la fiecare accesare a unui link de afiliat care trimite catre un anumit advertiser, se va actualiza perioada de valabilitate a cookie-ului cu raportare la ultimul click realizat.
In cadrul platformei Profitshare este afisata perioada de comisionare pentru fiecare advertiser in parte, atat in cadrul Termenilor si Conditiilor Advertiserului cat si in catalogul de advertiseri.
Perioada de comisionare standard oferita de advertiseri este de minimum 30 zile. Aceasta poate fi mai mica doar in cazuri exceptionale.
Comentarii
0 comentarii
Vă rugăm să vă autentificați pentru a lăsa un comentariu.