Platforma Profitshare permite adăugarea parametrilor UTM, pentru urmărirea standardizată a datelor în platforme precum Google Analytics.
Fără adăugarea parametrilor UTM, vizitele trimise de către afiliați vor putea fi urmăriți în raportul "Refferals".
Prin introducerea UTM-urilor, vei putea să evaluezi performanţa generală a programului tău de afiliere din Profitshare şi prin alte instrumente de analiză web.
Secţiunea de configurare a link-urilor UTM este disponibilă în zona Contul meu - Setări - Variabile UTM.
Modulul de configurare este super intuitiv, prin bifarea informaţiilor necesare.
De asemenea, sunt disponibile şi configurări precum preluarea direct în UTM a unor valori dinamice:
- %refferal% = nume domeniu care trimite vizitatorul
- %cod_afiliat% = identificatorul public de afiliat, pentru gruparea afiliaţilor
- %link_type% = tip link (link text, banner, widget etc)
Astfel, pentru o compunere UTM de tipul siteadvertiser.ro&utm_source=afiliere&utm_medium=profitshare&utm_campaign=numedomeniuafiliat.ro&utm_content=textlink se vor folosi următoarele configurări:
Compunerea link-urilor în UTM permite și alăturări de parametri. De exemplu, poți să pui în UTM Medium și refferal dar și codul afiliatului, prin alăturarea valorilor dinamice de configurare.
Comentarii
0 comentarii
Vă rugăm să vă autentificați pentru a lăsa un comentariu.