Comisioanele se acordă în două feluri:
- ca procent din conversiile ce presupun vânzările în website-ul advertiser;
- ca și comision fix stabilit în prealabil pentru conversiile ce presupun generarea de lead-uri.
Lead-urile sunt toate acele conversii urmărite de advertiseri, pentru care promovarea directă vizează altceva decât realizarea de vânzări (completarea unui formular, vizitarea unui website, înscrierea la un newsletter etc.).
Aceste comisioane sunt acordate pentru toate conversiile obținute de un afiliat cu ajutorul instrumentelor de promovare Profitshare într-o secvență de evenimente după cum urmează:
- Un utilizator de internet accesează un mediu în care este realizată promovarea de către un afiliat;
- Acest utilizator realizează un click în unul din instrumentele de promovare Profitshare, folosite de respectivul afiliat;
- Acestui utilizator i se înregistrează în browser un cookie în urma efectuării click-ului în instrumentul de promovare Profitshare, cu o perioadă de comisionare prestabilită, publică în regulamentul advertiserului pentru care s-a realizat promovarea;
- Același utilizator de internet realizează conversia răsplătită de advertiser (vânzare sau lead) în cadrul perioadei de comisionare;
- În contul afiliatului căruia îi aparține instrumentul de promovare se înregistrează un comision „în așteptare”, care, în funcție de validarea lui, va deveni comision „aprobat” sau „anulat”.
La calculul comisioanelor pentru conversiile vânzări se iau în considerare toate comenzile plasate online pe website-ul respectivului advertiser, de către utilizatorul de internet direcționat de afiliat, indiferent de momentul finalizării comenzilor, dacă acestea au fost plasate în cadrul perioadei de comisionare. Dacă utilizatorul va realiza o vânzare după expirarea acestei perioade, comisionul nu se poate înregistra în contul afiliatului. Calculul comisionului se face la valoarea produselor sau serviciilor afișată în website-ul furnizorului la momentul lansării comenzii. De asemenea, dacă același utilizator realizează două sau mai multe click-uri în instrumente de promovare aparținând unor afiliați diferiți și va genera o conversie în perioada de comisionare, comisionul se va acorda ultimului afiliat din al cărui instrument de promovare s-a realizat ultimul click.
Comentarii
0 comentarii
Articolul este închis pentru comentarii.