Comisioanele obtinute de afiliat se inregistreaza mai intai cu statusul 'In asteptare". Ulterior, advertiserul are la dispozite, în general, până la 30 zile pentru a le verifica si aproba/anula.
Comisioanele pot fi anulate din urmatoarele motive:
- clientul suna la magazin si anuleaza comanda
- clientul refuza sa plateasca comanda
- clientul alege sa plateasca ramburs, insa nu ridica coletul
- clientul returneaza anumite produse de pe o comanda. In acest caz, se va anula doar comisionul pentru produsul respectiv si nu comisionul total.
- clientul incearca sa plateasca cu cardul, insa nu are fonduri suficiente sau formatul cardului nu este acceptat de sistem
- diferite comenzi de test sau declara o adresa inexistenta
- nerespectarea Termenilor si Conditiilor fiecarui advertiser promovat. Regulamentele advertiserilor pot fi accesate in sectiunea General-advertiseri.
- in cazul Lead-urilor, comisioanele pentru acestea vor fi anulate daca utilizatorii/clientii nu au completat corect si complet formularul pentru care au aplicat. Conditiile de validare a lead-urilor sunt expuse de fiecare advertiser in Regulamentul propriu.
Comentarii
0 comentarii
Articolul este închis pentru comentarii.