Promovarea prin Google Ads sau prin alte forme de promovare platita este acum permisa de foarte multi advertiseri si reprezinta o modalitate inedita de a obtine rezultate fantastice insa, uneori, o campanie poate fi un pic complicat de setat in special pentru afiliatii la inceput de drum.
Acum fiecare link generat cu ajutorul Profitshare beneficiaza si de o varianta special destinata pentru promovarea in Google Ads sau in alte medii de promovare platita pentru a usura si facilita un astfel de tip de promovare.
Alaturi de noul modul de generare a linkurilor de afiliere am dezvoltat si un sistem nou de tracking menit sa faciliteze trackingul intermediar al afiliatilor dar si sa sporeasca compatibilitatea cu mecanismele de tracking ale retelelor de promovare.
Cum functioneaza?
Principiul ramane neschimbat!
1. Alegi linkul pe care doresti sa-l promovezi si apoi il adaugi in zona de generare de linkuri din dashboard sau din sectiunea
2. Selectezi optiunea Link pentru Google Ads
Aceasta sectiune va genera 3 campuri:
- Final URL - Reprezinta URL-ul final, unde ajunge utilizatorul dupa ce da click pe un AD.
- Tracking Template - Reprezinta mecanismul nostru de tracking prin care atribuim conversia. In cele mai multe cazuri acesta este apelat de Google prin Parallel Tracking. Aici nu trebuie facute modificari, se pot adauga doar parametrii extra.
- Suffix URL - Reprezinta parametrii ce vor fi adaugati la Final URL. Se pot adauga si altii extra insa nu trebuie scosi cei predefiniti.
3. Copy - Paste la fiecare camp din platforma cu versiunea sa corespunzatoare din Google Ads. Le-am numit identic cu cele din Google Ads pentru a va fi mai usor sa le setati. Atentie: Numele campurilor poate sa difere de la o platforma la alta insa principiul ramane acelasi.
Atentie, pentru buna functionare a mecanismului de tracking, va rugam sa nu modificati in nici un fel valorile campaurilor generate la conversia unui link.
Parametrii extra disponibili pentru campul Tracking Template:
redirect = link_preferat / {lpurl} in cazul Google Ads si reprezinta link-ul setat in zona Final URL
hash = parametrul custom (se completeaza automat atunci cand campul de parametru custom este adaugat)
De asemenea si API-ul a primit imbunatatiri, fiecare conversie avand acum 2 parametrii:
- hash - parametrul afiliatului
- network_refference - parametrul retelei unde se face promovarea
Spor la conversii 🚀
Comentarii
0 comentarii
Vă rugăm să vă autentificați pentru a lăsa un comentariu.