Navigarea în contul Profitshare este organizată astfel încât să fie cât mai ușoară și rapidă. În partea stângă vei folosi patru secțiuni principale, numite: General; Instrumente de promovare; Rapoarte; Câștig curent
a) General
În secțiunea numită General vei găsi un link către „dashboard-ul” tău, care îți oferă un sumar legat de performanțele promovării tale și două modalități rapide de generare a link-urilor. Dashboard-ul este ideal pentru verificarea zilnică a situației contului tău și includerea rapidă a unei recomandări noi prin link-uri de afiliere.
În secțiunea „contul meu” vei putea să editezi datele tale personale, parola contului și modalitățile de promovare folosite în afiliere. Nu uita să îți declari toate mediile de promovare în care vei integra instrumentele Profitshare. Dacă ai website-uri în care plasezi instrumentele Profitshare va trebui să le validezi și să aștepți aprobarea din partea Profitshare pentru a începe promovarea.
În secțiunea numită „notificări” vei putea să vezi toate mesajele de interes legate de contul tău de afiliat. Aici vei putea afla dacă un nou website declarat și validat a fost aprobat pentru a fi folosit în afiliere, dacă au avut loc actualizări ale Termenilor și Condițiilor Profitshare sau ale advertiserilor ș.a.
În secțiunea numită „advertiseri” vei putea consulta regulamentele tuturor advertiserilor, politicile lor de comisionare și pe cele generale, ale rețelei Profitshare.
De asemenea, aici vei putea alege pe care dintre advertiserii rețelei îi vei promova în widget-uri. Din această secțiune poți să vezi și campaniile desfășurate de fiecare advertiser în parte.
b) Instrumente de promovare
În partea stângă, la secțiunea „Instrumente de promovare” poți integra unul sau mai multe instrumente pentru a începe activitatea de afiliere și a câștiga bani din comisioane.
Ai la dispoziție următoarele instrumente de promovare:
- widget-uri;
- slider-e;
- link-uri de afiliere;
- pool-uri de campanii;
- advertoriale.
Instrumente active
După ce ai generat și inclus instrumente de promovare în mediile de promovare aprobate vei putea să vezi o listă a instrumentelor pe care le folosești, la secțiunea numită „instrumente active”, alături de câteva informații de performanță ale acestora: EPC (earnings per click) – care calculează câștigurile tale pentru fiecare 100 de click-uri și CTR-ul mediu (rata de click) – care calculează raportul dintre click-uri și afișări. CTR-ul este relevant pentru widget-uri, slider-e și pool-uri de campanii, nu și pentru link-uri de afiliere, cărora nu li se contorizează afișările.
Tot aici ai posibilitatea de a edita un instrument deja inclus într-un mediu de promovare, apăsând pe butonul albastru de editare. Editarea va urmări același proces familiar precum cel folosit în generarea instrumentului. După ce ai aplicat modificările necesare unui instrument editat, salvează-le, iar acestea se vor reflecta imediat în instrumentul din mediul în care a fost integrat.
La nevoie, din lista instrumentelor active ai opțiunea de a șterge și arhiva instrumente.
c) Rapoarte
După ce ți-ai integrat instrumentele de promovare în mediile de promovare aprobate, vei putea să analizezi performanța acestora la secțiunea de „Rapoarte”.
Rapoartele beneficiază de numeroase filtre care, aplicate în funcție de interes, pot să releve informații prețioase pentru activitatea ta de afiliere.
Sunt disponibile filtre de perioadă, de instrument de promovare, de advertiser și de status al comisioanelor obținute. Filtrele inteligente alese de tine se aplică pentru toate rapoartele din contul tău, pe măsură ce navighezi dintr-o secțiune în alta. De asemenea poți sorta informațiile din rapoarte crescător – descrescător și alfabetic.
Majoritatea rapoartelor includ și posibilitatea de a vedea datele în manieră grafică pentru a remarca evoluția lor. În aceste rapoarte grafice datele pot fi grupate la nivel de zi, săptămână sau lună.
Toate rapoartele din secțiunea dedicată pot fi exportate astfel încât să le poți analiza și compara în detaliu oricând, inclusiv offline.
Câteva rapoarte create pentru tine includ informații despre cele mai performante instrumente de promovare folosite, cele mai vândute produse și categorii de produse și perioada de decizie în care se obține un comision de la click la comandă.
Reține că toate datele din Profitshare 2.0 se raportează la data click-ului. Singura excepție o face raportul „listă comenzi” unde, pentru utilitate, raportarea se face la momentul înregistrării unei conversii.
Un raport aparte îl reprezintă „listă comenzi” în care poți vedea exact care sunt produsele vândute de tine prin intermediul activității de afiliere. Ai la vedere toate informațiile legate de conversia respectivă: momentul și instrumentul din care a fost obținută, ce conține, valoarea din website-ul advertiser-ului și comisionul obținut.
d) Comisioanele din Câștig curent și plata lor
În partea stângă sus se află secțiunea „Câștig Curent” ce conține suma comisioanelor aprobate fără TVA care nu ți-au fost plătite încă. După ce acumulezi în „Câștig curent” minimum 100 de lei devii eligibil pentru un ciclu de plată automat.
Separat, sub valoarea comisioanelor aprobate, se vor înregistra bonusurile în momentul în care acestea sunt acordate.
În aceași secțiune vei găsi centrul de plăți de unde poți iniția relațiile contractuale cu Profitshare, stabili setările de plată și urmări statusul plăților tale.
Comentarii
0 comentarii
Articolul este închis pentru comentarii.