Setarea numelui de campanie
Numele trebuie sa fie sugestiv, scurt si sa contina elementul principal al promotiei.
Ex: 200 lei Discount la Sistemele Desktop PC impreuna cu Windows 8
Perioada de Rulare a campaniei
Perioada in care ruleaza campania pentru respectivul produs. Perioada se poate seta in avans, urmand ca aceasta campanie sa devina activa in ziua si la ora predefinita (prestabilit este ora 00:00 de incepere si 23:59 de terminare a rularii unei campanii).
Recomandam setarea in avans a campaniilor astfel incat afiliatii sa inceapa promovarea din primul moment de start al campaniei.
Ex: Campanie promovare intre 12-05-2013 si 18-05-2013. Bannerele vor rula in Profitshare in aceasta perioada si se vor afisa in Widgetul Profitshare si in catalogul de campanii al afiliatului.
Statusul campaniei
Statusul campaniei se seteaza ca Activa. In cazul in care, in orice moment, se opreste campania, aceasta trebuie inactivata si in Profitshare.
Linkurile de afiliere configurate de catre afiliati vor trimite in continuare spre URL-ul campaniei, insa promovarea in Widget-ul Profitshare a bannerelor respective se va opri.
Tipuri de Comisioane
In Profitshare, fiecare campanie se poate seta pe unul dintre modelele de comisioane: CPS (comision per vanzare) sau CPL (comision per lead).
In cazul selectiei CPS, se preia comisionul standard per categorie setat de catre Advertiser.
Campaniile de tip CPL recompenseaza o actiune: abonare la newsletter, completare formular samd.
URL
URL-ul este foarte important pentru fiecare campanie. Acest URL va fi sursa landing page-ului pentru bannere astfel recomandam configurarea acestuia direct pe promotia afisata in campanie.
Categorii Campanie
Pentru a imbunatati sansele de click ale fiecarui banner, acestea trebuie setate pe categorii relevante de produse din care face parte campania respectiva. Aceasta setare contribuie si la profilarea vizitatorilor astfel incat sa contribuie la maximizarea ratei de conversie pe fiecare categorie in parte, promovata in Profitshare.
In plus, afiliatii au optiunea de a filtra in Catalogul de campanii spre categorii de interes relevante pentru vizitatorii site-ului lor si pot alege campanii individuale spre a le promova.
Pentru fiecare categorie se pot seta 3 categorii de produse in care sa ruleze respectiva campanie.
Alegerea categoriilor este simpla si intuitiva, nu trebuie decat sa scrii categoriile din care face parte campania iar Profitshare ofera variante pentru rularea campaniei.
Adaugarea de Bannere
Formate de bannere disponibile spre incarcarea in Profitshare:
Nume | Lățime (px) | Înălțime (px) |
Leaderboard | 728 | 90 |
Filmstrip | 300 | 600 |
Medium Rectangle | 300 | 250 |
Wide Skyscraper | 160 | 600 |
Full Banner | 468 | 60 |
Square Button | 125 | 125 |
Facebook Ad | 1200 | 628 |
Billboard | 980 | 200 |
Square | 250 | 250 |
Square Button 2 | 200 | 200 |
Wide Skyscraper 2 | 120 | 600 |
Large Leaderboard | 970 | 90 |
Sistemul Profitshare va putea livra doar bannere care sunt exact de dimensiunile de mai sus, bannere de alta dimensiune nu vor fi incarcate iar sistemul va returna un mesaj de eroare.
Dupa ce ai completat toate detaliile din setarea campaniei, prin apasarea butonului de Adauga banner se deschide o fereastra in care poti selecta bannerele pe care doresti sa le incluzi in aceasta campanie.
Prin click pe incarcare bannere se deschide fereastra din care selectezi, din calculator, bannerele pe care le incarci in Profitshare.
Sistemul detecteaza automat dimensiunile bannerelor in format JPG, GIF sau PNG.
In cazul in care, din greseala, ai incarcat un alt banner decat aveai nevoie, poti sa stergi bannerele de aici.
Prin click pe butonul Am Terminat se vor afisa bannere in campanie.
Selectare de Bannere Existente
Daca deja ai incarcate bannere specifice acestei campanii, prin click pe butonul de selecteaza bannere se deschid bannerele deja incarcate, anterior, in sistem. Poti sa adaugi la campanie si aceste bannere iar landing page-ul acestora se va actualiza conform cu aceasta campanie setata.
Un banner poate fi inclus in mai multe campanii, insa landing page-ul va fi cel setat pe fiecare campanie in care este inclus bannerul.
Salvarea Campaniei si Start Promovare
Prin click pe butonul de Salveaza campanie, aceasta va fi trimisa catre Profitshare spre validare.
O data cu Validarea Profitshare aceste bannere vor fi promovate in retea, insa nu mai repede de data de start a campaniei.
! Recomandari pentru o Campanie Eficienta
Include mereu in zona creativelor mesaje cu un Call-to-action puternic si care determina o actiune clara de cumparare. Afiliatii sunt recompensati doar pentru actiune si atunci cand bannnerele nu sunt servite cu acest scop, acestia nu vor prelua creativele pentru a le insera in site-urile proprii.
Bannerele care nu au un call-to-action definit, nu vor fi aprobate pentru a rula in Reteaua Profitshare.
Niseaza mereu campaniile pe categorii pentru a putea profita de mecanismul de profilare din Profitshare si a maximiza sansele de conversii.
Testeaza mereu daca pentru nisa ta sunt mai performante bannerele care afiseaza mai multe sau mai putine detalii, alterneaza intre a afisa pretul produselor direct in banner sau nu si vezi care au conversii mai bune.
Un alt element care se poate testa este afisarea sau nu a logo-ului magazinului online.
O performanta superioara o au acele campanii care se adreseaza pentru produse individuale sau grupe de produse. In cazul in care ai un produs la o promotie consistenta, nu ezita sa adaugi bannerele intr-o campanie dedicata Profitshare pentru promovare.
Comentarii
0 comentarii
Articolul este închis pentru comentarii.