Pentru a afisa produsele advertiserului in widgetul Profitshare, este necesara implementarea codului de profilare pentru retargeting.
Codul de profilare este necesar pentru algoritmul de optimizare a servirii produselor in widget-urile Profitshare conform profilului utilizatorului.
Acesta stabileste interesul utilizatorului pentru un produs sau o anumita categorie de produse, urmand a fi retargetat in toata reteaua de widget-uri Profitshare.
Codul trebuie instalat in toate paginile de produs si de categorie (listarea produselor) si are urmatoarea forma:
<script type="text/javascript">
var _ps_tgt = {a:"[advertiser_code]", pc:"[product_code]", pp:"[product_price]", cc:"[category_code]", bc:"[brand_code]"};
(function () {
var s = document.createElement("script");
s.type = "text/javascript";
s.async = "async";
s.src = "//t.profitshare.ro/tgt/js/";
document.body.appendChild(s);
})();
</script>
unde:
[advertiser_code] => codul unic de identificare al advertisului, aceleasi ca la codul de confirmare comanda de mai sus;
[product_code] => id-ul intern al produsului afisat, identic cu "Cod produs" respectiv trecut in CSV-ul de produse;
[product_price] => pretul cu TVA a produsului afisat daca codul de profilare este afisat in pagina produsului sau media preturilor cu TVA a produselor afisate in pagina de categorie/listing de produse, in pagina respectiva cu filtrele aplicate de utilizator.
[category_code] => id-ul intern al categoriei de produse din care face parte produsul afisat sau id-ul categoriei de produse pe care o viziteaza utilizatorul, ID identic cu cel din CSV-ul trimis.
[brand_code] => id-ul intern al producatorului/brandului produsului afisat, in cazul in care codul de profilare este afisat in pagina produsului, ID identic cu cel din CSV-ul trimis.
! Nu este necesara includerea parantezelor drepte in coduri.
!! Nu folosiți pluginuri care mută toate scripturile la sfârșitul paginii, ori adăugați o excepție pentru acest .js în mod particular. Nu funcționează sub altă formă.
!!! Pentru paginile de categorii puteți să nu mai introduceți următoarele variabile în script dacă nu se aplică: pc:"", pp:"", bc:""
Ce face codul de retargeting?
Codul de retargeting folosit de catre Profitshare este un instrument puternic care serveste produse vizitatorilor in functie de profilul acestora. Astfel, daca un vizitator are in plan achizitia de produse electrocasnice mici, cum ar fi un robot de bucatarie, widget-ul Profitshare va afisa acestui utilizator produse relevante pentru acesta.
Widget-ul Profitshare ofera un plus de relevanta prin introducerea in algoritmul de servire si a criteriilor legate de pretul produselor, afinitatea catre un brand sau gama de produse.
Comentarii
0 comentarii
Articolul este închis pentru comentarii.