In reteaua de afiliere Profitshare ai la dispozitie 5 instrumente de promovare, dupa cum urmeaza:
1. Widget-ul
- este oferit în forma unei zone care afișează produsele și prețurile din ofertele
advertiserilor promovați în manieră dinamică folosind tehnologia de targetare Profitshare, astfel încât să genereze cele mai bune conversii pentru afiliat. În aceste instrumente se afișează atât produse ale advertiserilor cât și bannere grafice în manieră alternativă (în cazul în care sunt alese dimensiunile predefinite în cont). Pentru a hotărî ce anume se va afișa se ține cont, printre altele, de comportamentul de navigare al unui vizitator din website-ul advertiserului. Dacă, de exemplu, un vizitator arată interes pentru produse precum imprimante sau consumabile pentru imprimante, acestuia i se vor afișa în widget-urile plasate pe un website afiliat ofertele la produsele imprimante și consumabile pentru imprimante. Astfel, șansele ca un vizitator să realizeze click pe widget și să plaseze o comandă în website-ul advertiserului sunt sporite prin vizualizarea unor oferte personalizate.
Widget-urile pot fi personalizate astfel încât să aibe și alte dimensiuni pe lângă cele standard și pot primi orice culoare pentru bordură.
2. Catalogul de produse
- este foarte asemănător unui widget, însă în loc să fie utilizată tehnologia de targetare Profitshare, afiliatul poate să aleagă singur produsele ce se vor afișa în acest instrument de promovare. Vei putea obține performanțe bune folosind slidere dacă îți cunoști foarte bine audiența și știi ce fel de produse ar corespunde nevoilor și dorințelor de cumpărare pentru audiența ta. În caz contrar, iți recomandăm să folosești widget-urile pentru aceași zonă din website-ul tău.
Într-un slider de produse se afișează doar produse de la advertiseri. În cazul în care toate produsele alese de tine pentru slider au ieșit din stocul advertiserilor, acestea vor fi înlocuite cu alte produse în stoc, pentru a evita afișarea unui spațiu gol.
Slider-ul poate fi generat din secțiunea „Instrumente de promovare - „catalog produse”.
3. Link-ul de afiliere
- este cea mai simplă și versatilă metodă prin care poţi prezenta produsele,
serviciile sau paginile de promovat ale advertiserilor. Se introduce adresa URL de destinație și numele sub care va fi afişat link-ul, iar acesta se integrează în conținutul website-ului sau al mediului în care se realizează promovarea de către afiliat. Acestor link-uri li se pot stabili orice destinație, către orice secțiune, ofertă sau pagină din website-urile advertiserilor.
Acest instrument se poate genera:
- din secțiunea „Instrumente de promovare”, la „adaugă link de afiliere”;
- din sectiunea „catalog de produse”;
- din secțiunea „catalog campanii”;
- din generatorul rapid de link-uri aflat în Dashboard;
3.1 Unde pot folosi linkurile de afiliere?
Folosirea link-urilor de afiliere poate să nu fie permisă de unii advertiseri sau să fie condiționată pentru unele medii online. Toate aceste informații sunt publicate în regulamentul de promovare al fiecărui advertiser în parte și este important să se țină cont de el pentru fiecare aspect al promovării întreprinse. Link-urile de afiliere sunt foarte productive în interiorul unei recenzii, în website-uri cu conținut de nișă, incluzând website-urile ce realizează recenzii de produse, și în bloguri personale. Link-urile de afiliere mai pot fi folosite în campaniile PPC de tipul Google AdWords și Facebook Ads, în rețelele sociale precum Facebook și Twitter.
Indiferent de mediul în care este folosit un link de afiliere este foarte important ca acel context în care este inclus să releve informații adevărate și actuale pentru destinația stabilită din pagina și să se evite orice fel de confuzie în legătură cu oferta/mesajul comunicat. Este recomandat să se excludă informații legate de prețul, promoția sau stocul unui produs dacă acestea nu pot fi actualizate periodic, deoarece aceste informații se schimbă frecvent în website-urile advertiserilor.
În promovarea prin campaniile PPC de tipul Google AdWords, Facebook Ads și nu numai, afiliatul trebuie să se asigure că textul ad-urilor corespunde cu pagina în care se face direcționarea în website-ul advertiser. Acestea trebuie să fie actuale, conform informațiilor din pagina în care se face direcționarea.
4. Catalog campanii
- este un instrument de promovare grafic pe care îl poți configura astfel încât să faci promovarea prin intermediul unor bannere ce comunică promoțiile și ofertele speciale ale advertiserilor. Spre deosebire de widget-uri și catalogul de produse, aici se afișează inițial doar bannere grafice. Dacă toate bannerele din pool-ul tău și-au depășit perioada de valabilitate, această zona va fi populată de produse din stocul advertiserilor, similar cu felul în care funcționează widget-ul.
Catalogul de campanii se poate genera din secțiunea „Instrumente de promovare” -> „catalog campanii”.
Indiferent de instrumentul ales pentru promovare și integrare în mediile tale de promovare sunt necesare câteva configurări din partea ta (alegerea dimensiunii și, în unele cazuri, alegerea produselor/ paginilor de promovat). Se menționează mediul în care se va integra respectivul instrument și se denumește instrumentul în cauză. Oferirea unui nume pentru instrumentele tale este crucială pentru urmărirea performanțelor lor.
Apoi se generează un cod sau link corespunzător instrumentului. Acest cod se copiază și se introduce în mediul de promovare (siteul) dorit, în codul sursă. În cazul link-urilor nu este necesar să le introduceți în codul sursă, ci direct pe text, pe cuvinteel pe care doriti sa apara.
5. Advertorial
– este un instrument de promovare sub forma de articol de prezentare/comunciat de presa redactat deja de advertiser in care au fost inserate (optional) linkuri de afiliere.
Advertorialul va fi disponibil tot in Catalogul de campanii, in dreptul unei campanii active, doar daca documentul a fost incarcat in retea de catre advertiser.
Afiliatul poate include textul respectiv in siteul sau prin generarea scriptului -> „Obtine cod HTML” si inserarea acestuia in editorul de text din site-ul tau.
Comentarii
0 comentarii
Articolul este închis pentru comentarii.