Google Ads este un serviciu plătit de tip Pay-per-Click(PPC).
Prin această metodă de promovare, afiliaţii pot promova atât site-urile proprii cât şi să trimită vizitatori direct către site-urile advertiserilor*.
Plata prin sistemul Google Ads este la click, ceea ce înseamnă că pentru fiecare vizită trimisă de către Ads vei plăti o anumită sumă, pe care o vei licita, în sistem.
Asta înseamnă că obiectivul afiliatului ar trebui să fie ca valoarea comisioanelor aprobate în Profitshare să depășească valoarea promovării efectuate de către afiliat prin sistemele de tip PPC.
Puteți găsi aici un ghid despre cum se poate folosi, în general, Google Ads.
Promovarea propriilor medii de promovare (website-uri) prin Google Ads
Pentru a atrage un număr mai mare de vizitatori pe mediile de promovare unde incluzi linkuri de afiliere, o bună metodă de atragere imediată a utilizatorilor este folosirea sistemelor plătite de tipul Google Ads.
Metoda de compunere a unui anunț de afiliere care direcționează către site-ul advertiserului
Pentru a se putea atribui corect performanțele contului, este necesar ca vizitatorul în interacțiunea acestuia cu orice instrument de promovare să treacă prin linkul generat cu ajutorul platformei Profitshare, în generatorul de linkuri.
În anunțurile Google Ads, la Destinația Finală (Final URL) se va plasa linkul final al advertiserului, iar în Șablon de Urmărire (Tracking Template) se va plasa linkul de afiliere generat de către Platforma Profitshare la care se adaugă „?redirect={lpurl}”.
*Unii advertiseri, precum eMAG, restricţionează promovarea de tip Pay-Per-Click. Înainte de a începe orice metodă de promovare de tip PPC, consultă Termenii şi Condiţiile Advertiserilor pe care doreşti să îi promovezi, pentru a verifica eventualele restricţii în vigoare.
Comentarii
0 comentarii
Articolul este închis pentru comentarii.